• Gratis verzending vanaf €50,-
  • Dagelijkse verzending
  • Veilig winkelen en betalen
  • Altijd als een cadeautje verpakt
Home » Klantenservice » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

De verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht van de bestelde items. Bij het afronden van je bestelling kan je kiezen uit verschillende verzendingsmogelijkheden (€1,92 - €6,75).

 

Wat zijn de verzendkosten naar België? 

Binnen België hebben wij drie verschillende verzendmethodes: PostNL pakketpost zonder Track & Trace (€9,30), PostNL brievenbuspakket zonder Track & Trace (€4,65 - €7,75) en PostNL pakketpost met Track & Trace (€13,-)

 

Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden binnen twee werkdagen verwerkt. Bij gepersonaliseerde items kan de verwerkingstijd wat langer duren.

 

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelde items. Je mag je bestelling retour sturen m.u.v. gepersonaliseerde items, oorbellen en haarartikelen i.v.m. hygiëne. De retourzending is voor eigen kosten en risico's.

Als je je bestelling retour wilt sturen kan je een email sturen naar: klantenservice@jewellerybychantal.nl. Vermeld in de mail je naam, ordernummer en wat je retour wilt sturen. 

Bij je bestelling ontvang je ook een retourformulier, graag ontvangen wij die bij de retourzending.

 

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Als de retourzending is ontvangen dan zullen wij binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag terug storten op de rekening waarmee het factuur is betaald. 

 

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Je kan een kortingscode toevoegen zodra je je items hebt toegevoegd aan het winkelmandje. Vervolgens ga je naar het afrekenproces en daar zie je onderaan een balkje staan met "kortingscode". Hier kan je de kortingscode invullen en dan klik je op kortingscode toevoegen en dan wordt de kortingscode automatisch berekend. Achteraf de kortingscode toevoegen is helaas niet mogelijk. 

 

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk eerst in je ongewenste mail (spam). Indien je geen e-mail hebt ontvangen, dan is er wellicht iets misgegaan bij het invullen van je gegevens. Controleer je gegevens die je hebt ingevuld, kloppen je gegevens niet? Neem dan contact met ons op.

Kloppen alle gegevens, maar heb je toch geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@jewellerybychantal.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je je bestelling hebt afgerond en betaald is het helaas niet meer mogelijk om jouw bestellingen te annuleren. Mocht je graag nog een ander item willen toevoegen aan je bestelling, stuur ons dan een email of een Whatsapp bericht. Zolang jouw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij nog jouw gewenste item aan de bestelling toevoegen. Je ontvangt dan van ons een betaallink via de email voor de later toegevoegde items, zodra die betaald is sturen wij de bestelling naar je op.

 

Een artikel uitverkocht, is het uitverkochte artikel binnenkort weer leverbaar?

De voorraad per item kan verschillen, het is helaas niet mogelijk om van ieder artikel de voorraad opnieuw aan te vullen. Indien je op de hoogte gehouden wilt worden, raden wij je aan om onze webshop, Instagram en Facebook goed in de gaten te houden. Wij laten daar weten wanneer er nieuwe items online staan en/of uitverkochte item zijn aangevuld. 

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Jewellery by Chantal?

Bij Jewellery by Chantal kan je veilig met Ideal betalen. 

Staat jou vraag er niet tussen? Je mag altijd contact opnemen met de klantenservice door een e-mail te sturen naar: klantenservice@jewellerybychantal.nl of een WhatsApp bericht te sturen naar 06-17880876.